Anar a la Web de la Diputació de Castelló

La Diputació seguix el seu full de ruta per a fer partícips a les entitats empresarials de l'estratègia de màrqueting turístic

La Diputació seguix el seu full de ruta per a fer partícips a les entitats empresarials de l'estratègia de màrqueting turístic
29 de Maig de 2025

El vicepresident i responsable de l'àrea Turística, Andrés Martínez, continua amb la ronda de reunions amb associacions d'empresaris del sector turístic per a atendre les seues demandes i tindre-les en compte en el full de ruta de les actuacions promocionals 2025-2026.

La Diputació de Castelló seguix el seu full de ruta per a fer partícips a les entitats empresarials de la seua estratègia de màrqueting turístic.

El vicepresident i responsable de l'àrea Turística, Andrés Martínez, continua amb la ronda de reunions amb associacions d'empresaris del sector turístic per a escoltar i atendre les seues demandes i tindre-les en compte en el full de ruta de les actuacions promocionals 2025-2026.

El vicepresident provincial ha traslladat a representants d’Ashotur la importància d'unir sinergies en l'elaboració del pla de màrqueting turístic de la Diputació, “un document de treball viu, obert a la participació i suggeriments de tots els actors d'este sector”.

Estes reunions perseguixen l'objectiu comú de “sumar més turistes a la província, més repercussió econòmica a la nostra província i continuar apostant per la desestacionalització perquè la nostra província siga destinació turística els 365 dies de l'any”, ha afegit Andrés Martínez.

No trobes el que busques?

Prova amb el nostre buscador